مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 18:452023-09-29سياسي

رییس جمهور در پیامی درگذشت پدر شهیدان بخشی را تسلیت گفت


رییس جمهور در پیامی درگذشت مرحوم محمد بخشی پدر شهیدان والامقام یزدان، سیروان و سحر بخشی را به خانواده آن مرحوم و مردم شهیدپرور استان کرمانشاه تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی رییس جمهور در پیامی ضمن تسلیت درگذشت مرحوم محمد بخشی پدر بزرگوار شهیدان والامقام یزدان، سیروان و سحر بخشی تصریح کرد: این پدر گرامی و اسوه صبر و ایستادگی که بر اثر انفجار مین های به جای مانده رژیم بعثی عراق، هم زمان سه فرزند دلبند و دانش آموز خود را تقدیم کرد، با بردباری و توسل به ائمه اطهار علیهم السلام، سال ها فراق و دوری عزیزان خود را تحمل و نام خود را در تاریخ این مرز و بوم برای همیشه ماندگار کرد.

بر اساس این گزارش، متن پیام رییس جمهور به شرح زیر است؛ بسم الله الرحمن الرحیم انالله و انا الیه راجعون درگذشت مرحوم محمد بخشی پدر بزرگوار شهیدان والامقام یزدان، سیروان و سحر بخشی، موجب تأثر خاطر شد.

این پدر گرامی و اسوه صبر و ایستادگی که بر اثر انفجار مین های به جای مانده رژیم بعثی عراق، هم زمان سه فرزند دلبند و دانش آموز خود را تقدیم کرد، با بردباری و توسل به ائمه اطهار علیهم السلام، سال ها فراق و دوری عزیزان خود را تحمل و نام خود را در تاریخ این مرز و بوم برای همیشه ماندگار کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور در پیامی درگذشت پدر شهیدان بخشی را تسلیت گفت

رییس جمهور در پیامی درگذشت پدر شهیدان بخشی را تسلیت گفت