مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 09:002023-09-27حوادث

کاهش 15 درصدی وقوع سرقت در گیلان


فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه گیلان جز پنج استان برتر کشور از لحاظ فاصله زمانی وقوع تا کشف جرائم سرقت است، گفت: در سال جاری، وقوع سرقت در استان از 34 درصد به 15 درصد کاهش پیدا کرده است.

- ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه گیلان جز پنج استان برتر کشور از لحاظ فاصله زمانی وقوع تا کشف جرائم سرقت است، گفت: در سال جاری، وقوع سرقت در استان از 34 درصد به 15 درصد کاهش پیدا کرده است.

سردار عزیزاله ملکی در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات پیشگیرانه، برنامه های هدفمند و تلاش های شبانه روزی همکاران در مجموعه انتظامی استان اظهار کرد: گیلان از حیث افزایش وقوع سرقت ها یازدهمین استان کشور است.

وی با بیان اینکه در حوزه سرقت های مسلحانه، سرقت بانک و سرقت طلافروشی خوشبختانه در سال جاری هیچگونه وقوعی در استان نداشته ایم، افزود: در سایر سرقت های تاثیرگذار مانند منزل ، مغازه، کیف قاپی به عنف و تحت پوشش نیز آمارها حاکی از روند کاهشی وقوع این جرائم نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به دستاوردهای پلیس گیلان با بکارگیری توان کلیه نیروها اعم از اجرایی و ستادی و بهره مندی از تمام ظرفیت خودرویی و موتوری که منجر به کشف قریب به 49 درصد از سرقت های به وقوع پیوسته در سال جاری شده است، گفت: در سال جاری ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 15 درصدی وقوع سرقت در گیلان

کاهش 15 درصدی وقوع سرقت در گیلان