مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 14:252023-10-19سياسي

تفکیک زباله از مبدأ در بیش از 1000 روستای گیلان


استاندار گیلان با اشاره به تفکیک زباله از مبدأ در یک هزار و 100 روستای گیلان، گفت: گام های خوبی در حوزه تفکیک زباله از مبدا برداشته شده اما نیاز به فعالیت بیشتری در این بخش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی استاندار گیلان ظهر امروز در کارگروه مدیریت پسماند گیلان و در سالن الغدیر استانداری با بیان اینکه معضل پسماند در این استان از گذشته تاکنون باقی مانده است، اظهار کرد: گیلان دارای شرایط اقلیمی خاصی بوده و این شرایط اقلیمی سبب شد در حوزه پسماند از گذشته تاکنون دچار مشکل شویم.

وی، مدیریت پسماند در  گیلان را بر عهده فرمانداران، روستاها و دهیاران دانست و گفت: در گیلان روستاها و شهرها متصل به هم هستند، از این رو و بر همین اساس باید سطل های زباله در همه ورودی شهرها و خروجی روستاها تعبیه شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه دهیاران به مانند فرمانداران وظیفه مدیریت پسماند در روستاها را برعهده دارند، بیان کرد: در گیلان یک هزار و 836 روستا وجود وارد، لذا اگر شهرداران و دهیاران از انجام مأموریت خود در این بخش کوتاهی کنند فرمانداران باید پاسخگو این قصور باشند.

عباسی با دستور به مدیرکل محیط زیست گیلان در خصوص معرفی شهرستان فعال و ضعیف در حوزه مدیریت پسماند، تصریح کرد:  مدیرکل محیط زیست گیلان مأمور شده تا ظرف 48 ساعت آین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفکیک زباله از مبدأ در بیش از 1000 روستای گیلان

تفکیک زباله از مبدأ در بیش از 1000 روستای گیلان