مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 13:352023-09-27اقتصادي

خرید 2 هواپیمای اختصاصی برای همدان


معاون امور عمرانی استاندار همدان از خرید دو هواپیمای اختصاصی برای فرودگاه همدان خبر داد و گفت: بخش خصوصی برای خرید هواپیما اعلام آمادگی کرده است.

- ایسنا/همدان معاون امور عمرانی استاندار همدان از خرید دو هواپیمای اختصاصی برای فرودگاه همدان خبر داد و گفت: بخش خصوصی برای خرید هواپیما اعلام آمادگی کرده است.

فرزاد تیموری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال پیگیری هستیم تسهیلاتی برای ایجاد ایرلاین اختصاصی شهر همدان گرفته شود.

وی با بیان اینکه در سفر ریاست جمهوری به همدان در دو بخش اعتباراتی برای استان منظور شد، تصریح کرد: 14 هزار میلیارد تومان اعتبار پروژه های عمرانی و 10 هزار میلیارد تومان اعتبار تسهیلات بانکی برای مشارکت بخش خصوصی برای استان همدان در نظر گرفته شد.

معاون امور عمرانی استاندار همدان یادآور شد: با توجه به اینکه بخش خصوصی اعلام آمادگی کرده که هواپیما را خریداری کند، به دنبال این هستیم که تسهیلاتی برای این موضوع اختصاص یابد.

تیموری با بیان اینکه خوشبختانه کار در حال پیگیری است، افزود: در صورت خرید هواپیمای اختصاصی، این هواپیماها در اختیار فرودگاه قرار می گیرد و فرودگاه می تواند برای پروازهای تقاضامحور برنامه ریزی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید 2 هواپیمای اختصاصی برای همدان

خرید 2 هواپیمای اختصاصی برای همدان