مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 15:152023-09-23سياسي

اختصاص 50 میلیارد تومان برای تجهیز مدارس خراسان شمالی در سال تحصیلی جدید


نایب رییس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی از اختصاص 50 میلیارد تومان برای تجهیز مدارس خراسان شمالی در سال تحصیلی جدید خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی نایب رییس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی از اختصاص 50 میلیارد تومان برای تجهیز مدارس خراسان شمالی در سال تحصیلی جدید خبر داد.

محمد وحیدی امروز یکم مهر ماه در آیین نواختن زنگ مهر با تأکید براینکه مدرسه، آموزش و پرورش و معلم تمدن ساز هستند، اضافه کرد: 50 میلیارد تومان برای تجهیز مدارس استان در سال تحصیلی جدید اختصاص پیدا کرده است.

رییس مجمع نمایندگان خراسان شمالی با اشاره به اینکه برای رسیدن به جایگاه تعالی باید مدرسه کانون توجه همه مردم، مدیران و مسئولان باشد، اظهار کرد: در دولت سیزدهم جذب نیرو از طریق دانشگاه فرهنگیان به 40 هزار نفر به طور سالانه رسیده که رشد چشمگیری یافته است.

وحیدی با اشاره به اینکه معلم عنصر تعالی بخش در جامعه محسوب می شود، اضافه کرد: اگر قرار است جامعه ای از فساد دوری کند و به سمت تعالی حرکت کند باید به جایگاه معلم، آموزش و پرورش توجه شود.

نایب رییس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مقام معظم رهبری رفع مشکلات آموزش و پرورش را مورد اهمیت دادند و مجلس یازدهم نیز از توان خود برای کاهش مشکلات مرب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 50 میلیارد تومان برای تجهیز مدارس خراسان شمالی در سال تحصیلی جدید

اختصاص 50 میلیارد تومان برای تجهیز مدارس خراسان شمالی در سال تحصیلی جدید