مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 11:552023-09-27اقتصادي

صنایع خراسان شمالی برای ذخیره سازی گاز و سوخت پیشگام شوند


مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خراسان شمالی گفت: با توجه به ناترازی تولید و مصرف گاز، به ویژه در فصل زمستان و اوج پیک مصرف و تجربه سال گذشته، - ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خراسان شمالی گفت: با توجه به ناترازی تولید و مصرف گاز، به ویژه در فصل زمستان و اوج پیک مصرف و تجربه سال گذشته، ضرورت دارد تا صنایع و نیروگاه سیکل ترکیبی برای پایداری خط تولید نسبت به ذخیره سازی گاز و سوخت اقدامات جدی انجام دهند.

طاهر رستمی، روز چهارشنبه پنجم مهرماه در نشست بررسی گازرسانی به واحدهای صنعتی فوق عمده در ایام زمستان، بر ضرورت ذخیره سازی گاز و سوخت مایع توسط صنایع و نیروگاه سیکل ترکیبی استان تاکید کرد.

وی با اشاره به دستورالعمل ابلاغی وزیر نفت در خصوص ارائه تسهیلات برای ذخیره سازی گاز افزود: صنایع استان در این موضوع پیشقدم شوند تا در زمان پیک مصرف با کمترین مشکل مواجه شوند.

رستمی ضمن تقدیر از همراهی مردم، صنایع و تولیدکنندگان و همت و تلاش مجموعه شرکت گاز تاکید کرد: باید با اقدامات پیشگیرانه تلاش کنیم تا در زمان بحران کمترین خسارات را شاهد باشیم.

وی یکی از راهکارهای دیگر در کنار تامین سوخت جایگزین را احاله دادن تعمیرات و اورهال صنایع به فصل سرد دانست و افزود: این موضوع می تواند در برنامه ریزی مدیران مجموعه صنایع اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع خراسان شمالی برای ذخیره سازی گاز و سوخت پیشگام شوند

صنایع خراسان شمالی برای ذخیره سازی گاز و سوخت پیشگام شوند