مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 12:402023-10-09سياسي

وندالیسم و آشوب گرایی، راهبرد تحمیل باورهای غربی است


جانشین فرمانده سپاه استان قم ایجاد تضاد و وندالیسم در جامعه را از نتایج جنگ شناختی دانست و گفت: راهبرد وندالیسم و آشوب گرایی در جامعه، برای تثبیت باورها و هنجارهای تمدن غرب است.

- ایسنا/قم جانشین فرمانده سپاه استان قم ایجاد تضاد و وندالیسم در جامعه را از نتایج جنگ شناختی دانست و گفت: راهبرد وندالیسم و آشوب گرایی در جامعه، برای تثبیت باورها و هنجارهای تمدن غرب است.

وقتی رفتار جامعه به سمت پذیرش عدم مطلوبیت ها و ناهنجاری ها سوق پیدا کند دچار تضاد و دو قطبی می شود و نتیجه این تضاد، وندالیسم یا آشوب گرایی در جامعه است.

سردار مهدی کبیری پور در همایش جهاد تبیین بسیج اقشار و متخصصین استان قم، تغییر رویکرد از جنگ سخت به جنگ نرم و فرهنگی را نشانه عقب رفت راهبرد دشمن دانست و اظهار کرد: دشمنان ما حاضر به تحمل ایران اسلامی، حتی برای یک روز نیستند؛ ولی در فرآیند جنگ نرم، دشمن مجبور به صبوری است، چون تاثیرگذاری جنگ نرم و فرهنگی بلندمدت است و معمولا دیر به نتیجه می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) با بیان اینکه جنگ ترکیبی و شناختی از آخرین حربه های دشمن است و این حربه را نشانه افول توان و قدرت دشمن عنوان و تصریح کرد: دشمن در جنگ ترکیبی و شناختی از تمام ابزارها استفاده می کند تا کشور را با ناامنی و عدم تعادل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وندالیسم و آشوب گرایی، راهبرد تحمیل باورهای غربی است

وندالیسم و آشوب گرایی، راهبرد تحمیل باورهای غربی است