مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 07:402023-10-01سياسي

شهدا مصداق بارز یاران ملت و انقلاب هستند


نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت: شهدا مصداق بارز یاران ملت و انقلاب هستند و هیچ گاه سواستفاده نمی کردند و بودند بسیاری که حقوق نمی گرفتند و احتیاط در بین المال داشتند و این موارد باید در دستور کار ما باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان نکا،  آیت الله محمدباقر محمدی لایینی در سی و ششمین یادواره 33 شهید نیروگاه نکا و بزرگداشت یک شهید خوشنام آرمیده در نیروگاه نکا اظهار کرد: شهدای  برترین و بهترین بندگان خدا هستند که از جان شیرین و همه هستی خود و از همه نعمت ها گذاشتند تا خدمت کنند و اسلام و انقلاب زنده و پایدار بماند.

وی افزود: امروز استقلال و عزت ما به پشتوانه شهدایی است که خون و جان دادند و  برخی مسوولان در خدمت رسانی به مردم تعلل دارند و جیب و رزومه خودشان را پر می کنند و با بیت المال خوب برخورد نمی کنند و با بیت المال اشرافی زندگی می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران یادآور شد: مسوولان ما باید دغدغه خدمت داشته باشند، یاران جانی باید باشند، اما برخی یاران زبانی هستند و بعضی ها  هم یاران نانی هستند.

وی با بیان اینکه شهدا مصداق بارز یاران ملت و انقلاب هستند، خاطرنشان کرد: شهدا هیچ گاه سواستفاده نمی کردند و بودند بسیاری که حقوق نمی گرفتند و احتیاط در بین المال داشتند و این موارد باید در دستور کار ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدا مصداق بارز یاران ملت و انقلاب هستند

شهدا مصداق بارز یاران ملت و انقلاب هستند