مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 12:552023-10-09اقتصادي

توزیع بیش از 14 هزار تن کود شیمیایی در ایلام


سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 14 هزار و 960 تن کود شیمیایی برای مصرف کشت بهاره و پاییزه توزیع شده است.

- سیامک بیگی سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ایلام، ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 19 هزار و 297 حواله الکترونیک توزیع کود شیمیایی یارانه ای در استان برای مصرف کشت بهاره و پاییزه معادل 14 هزار و 960 تن کود توزیع شده است.

وی افزود: از این تعداد حواله الکترونیکی تاکنون حدود 9 هزار و 349 حواله معادل 7 هزار و 974 تن انواع کود شیمیایی توسط کارگزاران میان کشاورزان توزیع شده است.

سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ایلام ادامه داد: 58 عامل توزیع کود شیمیایی در استان و 19 کارگزار در دهلران نسبت به توزیع کودهای ارائه شده بین کشاورزان اقدام می کنند.

وی یادآور شد: از سال گذشته برنامه ریزی و تمهیدات لازم برای تامین و توزیع مناسب کودهای یارانه ای (الگوی کشت) به عمل آمده تا کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی هیچ نگرانی برای تامین کود مورد نیاز خود نداشته باشند.

بیگی تصرح کرد: بهره برداران و مسئولان پهنه های تولیدی باید نسبت به ثبت دقیق اطلاعات زراعی و سطح زیر کشت خود به مراکز جهاد کشاورزی مراجعه و اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 14 هزار تن کود شیمیایی در ایلام

توزیع بیش از 14 هزار تن کود شیمیایی در ایلام