مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 12:152023-10-08بين الملل

حمایت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب از «طوفان الاقصی»


در پی اجرای عملیات گسترده ضدصهیونیستی گروه های مقاومت فلسطینی با عنوان طوفان الاقصی ، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با صدور بیانیه ای حمایت خود از رزمندگان مقاومت را اعلام کرد.

- در پی اجرای عملیات گسترده ضدصهیونیستی گروه های مقاومت فلسطینی با عنوان "طوفان الاقصی"، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با صدور بیانیه ای حمایت خود از رزمندگان مقاومت را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این پیام آمده است: عملیات گسترده زمینی، دریایی و هوایی نیروهای مقاومت فلسطینی علیه مراکز نظامی و شهرک های صهیونیست نشین که با عنوان طوفان الاقصی نامگذاری شده است، رژیم اشغالگر قدس و حامیانش را در شوک سهمگینی فروبرده است.

این عملیات که با شلیک 5 هزار موشک، تصرف 7 شهر و شهرک، به هلاکت رسیدن بیش از 300 صهیونیست و اسارت صدها تن از غاصبان همراه بوده است، ضمن تحمیل شکست سهمگین اطلاعاتی به رژیم صهیونیستی، توانمندی حیرت انگیز نیروهای مقاومت فلسطینی را در طراحی و اجرای عملیات های پیچیده اطلاعاتی، الکترونیکی و نظامی به رخ جهانیان کشاند.

طوفان الاقصی که از روز شنبه در لانه های عنکبوتی غاصبان قدس شریف وزیدن گرفته است، صحنه های خفت باری را از شکست و اضمحلال اشغالگران به نمایش گذاشته که تا پیش از این فقط در فیلم های هالیوودی دیده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب از «طوفان الاقصی»

حمایت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب از «طوفان الاقصی»