مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 11:102023-10-07سياسي

آغاز به کار نخستین اجلاس منطقه ای رایزنان فرهنگی ایران در کشورهای همسایه


نخستین اجلاس منطقه ای رایزنان فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کشورهای همسایه، با شعار «دیپلماسی فرهنگی؛ فرصت های منطقه ای، ظرفیت های استانی» و حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسوولان ارشد دیپلماسی فرهنگی کشور برگزار می شود.

- نخستین اجلاس منطقه ای رایزنان فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کشورهای همسایه، با شعار دیپلماسی فرهنگی؛ فرصت های منطقه ای، ظرفیت های استانی و حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسوولان ارشد دیپلماسی فرهنگی کشور برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این اجلاس به میزبانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و با حضور بیش از بیست رایزن و مسئول خانه های فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در کشورهای همسایه به مدت 6 روز برپا می شود.

علاوه بر حضور چند وزیر در این اجلاس، مسئولان ارشد حوزه های فرهنگی و دیپلماسی، استانداران مناطق مرزی، نمایندگان مجلس و مدیران رسانه ای نیز حضور خواهند داشت و زمینه های همکاری های مشترک فرهنگی با رایزنان فرهنگی در منطقه، مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

ارزیابی عملکرد نمایندگی های فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کشورهای منطقه نیز، بخش دیگر این اجلاس خواهد بود.

رایزنان مدعو، همچنین هر روز میهمان یکی از مقامات ارشد کشور خواهند بود تا علاوه بر ارائه دستاوردها و فعالیت های خود، از توصیه های و پیشنهاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار نخستین اجلاس منطقه ای رایزنان فرهنگی ایران در کشورهای همسایه

آغاز به کار نخستین اجلاس منطقه ای رایزنان فرهنگی ایران در کشورهای همسایه