مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 13:552023-10-18اقتصادي

رصد فعالیت های سه شرکت بزرگ در حوزه زیست محیطی در دستور کار اداره استاندارد است


مدیرکل استاندارد استان مرکزی گفت: هم اکنون فعالیت های سه شرکت ایرالکو، املاح معدنی و نیروگاه حرارتی شازند در حوزه زیست محیطی با جدیت در دستور کار است که پیگیری انجام استاندارد در 2 شرکت باقی مانده نیز تا پایان سال جاری انجام می شود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، سید سعید میرنظامی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اراک اظهار کرد: یکی از برنامه های مهم اداره استاندارد هم اکنون بررسی فعالیت شرکت آلومینیوم سازی است و در این راستا چتر نظارتی  بر فعالیت شرکت آلومینیوم سازی اراک گسترده شده است.

وی تصریح کرد: بازرسی از بخش های مختلف شرکت ایرالکو در سال جاری توسط بازرسان انجام شده، و تنها 10 درصد باقیمانده که به صورت مشاهده میدانی انجام خواهد شد.

میرنظامی با بیان اینکه بازرسان و مسوولان اداره کل استاندارد نظارت مداوم بر شرکت ایرالکو دارند، گفت: عدم اجرای به موقع مصوبات طرح آلودگی هوا در سال های گذشته توسط ایرالکو موجب بروز مشکلات زیست محیطی شده، در حالی که اگر به موقع مصوبات اجرا می شود امروز با این مشکلات مواجه نبودیم.

وی تصریح کرد: انتقال واحد آندسازی شرکت ایرالکو به خیرآباد اراک یکی از این مصوبات بوده که متاسفانه کم کاری و کوتاهی های بسیاری در این خصوص صورت گرفته است و موجب تاخیر چندین ساله در اجرای آن شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رصد فعالیت های سه شرکت بزرگ در حوزه زیست محیطی در دستور کار اداره استاندارد است

رصد فعالیت های سه شرکت بزرگ در حوزه زیست محیطی در دستور کار اداره استاندارد است