مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 13:102023-09-25اقتصادي

انعقاد تفاهم نامه بنیاد جهانی انرژی و پژوهشکده سوانح طبیعی در یزد


دفتر منطقه ای بنیاد جهانی انرژی مستقر در یزد و پژوهشکده سوانح طبیعی اقدام به انعقاد تفاهم نامه ای در موضوعات مختلف به ویژه همکاری در انتقال و ایجاد و توسعه بازار فناوری ساختمان های پیش ساخته، - ایسنا/یزد دفتر منطقه ای بنیاد جهانی انرژی مستقر در یزد و پژوهشکده سوانح طبیعی اقدام به انعقاد تفاهم نامه ای در موضوعات مختلف به ویژه همکاری در انتقال و ایجاد و توسعه بازار فناوری ساختمان های پیش ساخته، سریع، بازده اقتصادی بالا و ایمن GHS کردند.

بنیاد جهانی انرژی و پژوهشکده سوانح طبیعی اقدام به انعقاد تفاهم نامه با موضوع همکاری طرفین در راستای توسعه پایدار شهرها و روستاها و همچنین مدیریت بحران در سوانح طبیعی و توسعه کسب وکارهای دانش بنیان کردند.

همکاری در انتقال و تبادل دانش و فناوری های پیشرفته، پایدار و دانش مدرن در زمینه های مرتبط با موضوع تفاهم به ویژه حوزه های آب، انرژی، کاهش آلودگی، صنعتی سازی ساختمان ها و اسکان موقت از خارج به داخل کشور و بالعکس نخستین بند درج شده در این تفاهم نامه است.

همچنین همکاری در انتقال و ایجاد و توسعه بازار فناوری ساختمان های پیش ساخته، سریع، بازده اقتصادی بالا و ایمن GHS به عنوان راهکار جهانی برون رفت از مشکل مسکن یکی دیگر از بندهای وارد شده در این تفاهم است که می تواند نقش مهمی در تسریع تولید و س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد تفاهم نامه بنیاد جهانی انرژی و پژوهشکده سوانح طبیعی در یزد

انعقاد تفاهم نامه بنیاد جهانی انرژی و پژوهشکده سوانح طبیعی در یزد