مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 11:402023-09-28اقتصادي

آغاز واگذاری 311 قطعه زمین به خانوارهای استان مرکزی در قالب پویش پیامبر رحمت


مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: امروز در قالب طرح پویش پیامبر رحمت(ص) به 311 خانواده دارای سه فرزند و بیشتر در استان مرکزی زمین اهدا شد که هزینه این زمین ها تا متراژ 200 مترمربع رایگان است.

- ایسنا/مرکزی مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: امروز در قالب طرح پویش پیامبر رحمت(ص) به 311 خانواده دارای سه فرزند و بیشتر در استان مرکزی زمین اهدا شد که هزینه این زمین ها تا متراژ 200 مترمربع رایگان است.

حمید انعامی امروز، ششم مهرماه در آیین واگذاری 311 قطعه زمین ماده 4 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در استان مرکزی اظهار کرد: همزمان با ایام ماه ربیع الاول در سراسر کشور در 31 استان مراسمی با عنوان پویش پیامبر اکرم از یکم تا 17 ربیع الاول در حال برگزاری است.

وی افزود: در راستای ماده 4 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، استان مرکزی نیز همزمان با سایر نقاط کشور و مراکز استان ها امروز قطعه زمینی را به خانواده هایی که فرزند سوم یا بیشتر آن ها از سال 1400 به بعد متولد شده اند اهدا می کند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی تصریح کرد: امروز 311 قطعه به این خانوارها در استان در شهرهای مهاجران و امیرکبیر، نیمور و.

واگذار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز واگذاری 311 قطعه زمین به خانوارهای استان مرکزی در قالب پویش پیامبر رحمت

آغاز واگذاری 311 قطعه زمین به خانوارهای استان مرکزی در قالب پویش پیامبر رحمت