مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 14:302023-10-12اقتصادي

وزیر صمت: دنبال ایجاد حرکت جدید در رشد و توسعه صنعت هستیم


وزیر صنعت، معدن و تجارت، تلاش این وزارتخانه را در راستای حل مشکلات صنعتگران کشور عنوان کرد و گفت: تلاش می کنیم تا حرکت جدیدی را در رشد و توسعه صنعت ایجاد کنیم.

- ایسنا/فارس وزیر صنعت، معدن و تجارت، تلاش این وزارتخانه را در راستای حل مشکلات صنعتگران کشور عنوان کرد و گفت: تلاش می کنیم تا حرکت جدیدی را در رشد و توسعه صنعت ایجاد کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، وزیر صمت در ادامه سفر استانی به فارس، با حضور در شهرک صنعتی شماره یک شهرستان سروستان، از شرکت دیر گدازان این شهرستان بازدید کرد.

این شرکت در زمینه منیزیت زینتر شده جهت تولید انواع آجر نسوز فعالیت دارد.

شرکت دیرگدازان مهر آریان فارس در شهرستان سروستان با سرمایه گذاری بالغ بر8500 میلیارد ریال در فاز دوم و ایجاد اشتغال 70 نفر به بهره برداری می رسد.

وزیر صمت در حاشیه این بازدید به خبرنگاران گفت: خدا را شاکرم که امروز توفیق داشتم به شهرستان سروستان بیایم، با صنعتگران این خطه آشنا شوم و مشکلاتشان را بشنوم.

علی آبادی افزود: تلاش ما در وزارت صمت این است که بتوانیم مشکلات صنعتگران پرتلاش کشورمان باز کنیم و حرکت جدیدی را در رشد و توسعه صنعت ایجاد کنیم.

وزیر صمت در پایان گفت: خوشبختانه پیشرفت های خوبی را در زمینه صنعت این منطقه شاهد هستیم، هرچند طبیعی است که مشکلاتی هم وجود داشته باشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر صمت: دنبال ایجاد حرکت جدید در رشد و توسعه صنعت هستیم

وزیر صمت: دنبال ایجاد حرکت جدید در رشد و توسعه صنعت هستیم