مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 08:552023-10-11اجتماعي

دستگاه های دولتی معارض اجرای طرح های ترافیکی در سنندج هستند


معارضین اجرای طرح های عمران شهری در سنندج فقط شهروندان نیستند بلکه دستگاه های دولتی و سازمان هایی هستند که می توانند با مشارکت اجتماعی در این بخش الگوی خوبی برای شهروندان باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سیدانور رشیدی در همایش طلایه داران ترافیک و تجلیل از نمونه های ترافیکی شهروند قانون مدار  پلیس خدمت گذار در سنندج اظهار کرد: افکار عمومی و رسانه ها شهرداری ها را از دستگاه های اصلی در حوزه ترافیک می شناسند، اما رفع مشکلات ترافیکی نیازمند همراهی بخش های مختلف و ارتقای فرهنگ ترافیکی در جامعه است.

شهردار سنندج خاطرنشان کرد: موفقیت یا عدم موفقیت در این حوزه بسته به میزان همدلی و همراهی تیم مدیریتی و مشارکت اجتماعی مردم دارد و کم کاری هر بخش در این حوزه مانع  رسیدن به اهداف می شود.

رشیدی گفت: ضمن انجام اقدامات مختلف در حوزه رفع مشکلات ترافیک در سنندج، برنامه های متعددی هم در دستور کار داریم اما معتقدیم تا رسیدن به نقطه مطلوب برای رفع مشکلات ترافیکی و روان سازی ترافیک فاصله زیادی نداریم و به شرط همراهی همه بخش ها شاهد تحولات خوبی خواهیم بود.

وی افزود: شهرداری سنندج خود را ملزم به رفع مشکلات ترافیکی و اجرای مصوبات شورای ترافیک می داند و هر آنچه در توان داشته ایم بکار گرفته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های دولتی معارض اجرای طرح های ترافیکی در سنندج هستند

دستگاه های دولتی معارض اجرای طرح های ترافیکی در سنندج هستند