مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 10:152023-09-30سياسي

انستیتو پاستور و کمیته همکاری های علمی سازمان همکاری اسلامی تفاهنامه منعقد کردند


تفاهمنامه همکاری انستیتو پاستور ایران و کمیته دائمی همکاری های علمی و فناوری سازمان همکاری اسلامی امضا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، در بازدید اقبال چودری، مدیر کمیته دائمی همکاری های علمی و فناوری سازمان همکاری اسلامی (کامستک)، از انستیتو پاستور ایران، تفاهمنامه همکاری بین این کمیته و  انستیتو پاستور ایران به امضای وی و رحیم سروری، رییس انستیتو پاستور ایران، رسید.

بر اساس این تفاهمنامه، طرفین توافق کردند که در زمینه هایی نظیر توسعه و اجرای برنامه های آموزشی مشترک و برنامه های در زمینه های پژوهشی، فناوری و نوآوری، سازماندهی رویدادهای ملی و بین المللی مانند کارگاه ها، کنفرانس ها، نمایشگاه ها، و دوره های آموزشی مشترک، تبادل دانشجویان، کارشناسان و اعضای هیات علمی به منظور توسعه حرفه ای و بهبود فعالیت های علمی همکاری داشته باشند.

همچنین مقرر شد انستیتو پاستور ایران به عضویت در کنسرسیوم تعالی کمیته دائمی همکاری های علمی و فناوری سازمان همکاری اسلامی درآید.

در این دیدار، اقبال چودری، حضور در انستیتو پاستور ایران را فرصتی ارزشمند برای گسترش همکاری های کامستک با انستیتو پاستور ایران، به عنوان موسسه ای متمایز در ایران و جهان، و بالاخص در حوزه بیماری های عفونی و واکسن دانست و خواستار همکاری نزدیک انستیتو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انستیتو پاستور و کمیته همکاری های علمی سازمان همکاری اسلامی تفاهنامه منعقد کردند

انستیتو پاستور و کمیته همکاری های علمی سازمان همکاری اسلامی تفاهنامه منعقد کردند