مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 00:252023-10-15سياسي

تشکیل 100 هیئت اجرایی انتخابات در فارس


رییس ستاد انتخابات فارس از تشکیل 100 هیئت اجرایی در این استان در راستای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

- ایسنا/فارس رییس ستاد انتخابات فارس از تشکیل 100 هیئت اجرایی در این استان در راستای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از استانداری فارس، اسماعیل قزلسفلی عصر یکشنبه، 23 مهرماه گفت: در مهلت قانونی تعیین شده برای تشکیل هیئت های اجرایی، معتمدان مردمی هیئت های اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 97 حوزه اصلی و فرعی استان فارس و سه هیئت اجرایی فرعی ویژه اقلیت های دینی مشخص شدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: بر اساس قانون، هیئت های اجرایی هر حوزه از سه نفر عضو حقوقی و هشت نفر عضو حقیقی شامل معتمدین مردم تشکیل می شوند.

وی تصریح کرد: طی روزهای 13 تا 19 مهرماه، فرمانداران و بخشداران با دعوت از معتمدین تایید شده توسط هیئت نظارت، انتخابات داخلی را در تمامی حوزه های اصلی و فرعی برگزار کردند که از این تعداد 8 نفر به عنوان اعضای اصلی و 5 نفر به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.

قزلسفلی با بیان اینکه هیئت های اجرایی از معتمدین مردم تشکیل می شوند، گفت: فرآیندهای انتخابات هم در اجرا و هم در نظارت انتخابات به دست خود مردم انجام می شود بنابراین مردمی بودن انتخاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 100 هیئت اجرایی انتخابات در فارس

تشکیل 100 هیئت اجرایی انتخابات در فارس