مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 17:552023-10-07بين الملل

موضع جانبدارانه «پنتاگون» در قبال عملیات «طوفان الاقصی»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، پنتاگون امروز شنبه در واکنش به انجام عملیات مقاومت فلسطین با نام «طوفان الاقصی» ادعا کرد که آمریکا در روز های آینده تلاش خواهد کرد اطمینان حاصل کند که اشغالگران قدس هر آنچه که برای دفاع از خود و حفاظت از شهرک .

- موضع جانبدارانه پنتاگون در قبال عملیات طوفان الاقصی پنتاگون در واکنش به عملیات مقاومت فلسطین (طوفان الاقصی) ادعا کرد آمریکا هر آنچه که اشغالگران قدس نیاز داشته باشند را تامین خواهد کرد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، پنتاگون امروز شنبه در واکنش به انجام عملیات مقاومت فلسطین با نام طوفان الاقصی ادعا کرد که آمریکا در روز های آینده تلاش خواهد کرد اطمینان حاصل کند که اشغالگران قدس هر آنچه که برای دفاع از خود و حفاظت از شهرک نشینانش نیاز داشته باشد را در اختیار این رژیم قرار خواهد داد.

در همین رابطه، لوید آستین وزیر دفاع آمریکا امروز اعلام کرد: هر آنچه را اسراییل برای دفاع از خود (!) نیاز داشته باشد، تامین خواهیم کرد!این در حالیست که بسیاری از صاحب نظران در آمریکا تا کنون بار ها درباره فقدان تسلیحات کافی در این کشور به دلیل ارسال سلاح به اوکراین از سال گذشته تا کنون به مقامات این کشور هشدار داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضع جانبدارانه «پنتاگون» در قبال عملیات «طوفان الاقصی»

موضع جانبدارانه «پنتاگون» در قبال عملیات «طوفان الاقصی»