مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 10:152023-10-18سياسي

ارزیابی عملکرد دستگاه های یزد توسط ارزیابان مدیریت بحران کشور


مدیر کل مدیریت بحران یزد از ارزیابی عملکرد دستگاه های استان در حوزه مدیریت بحران توسط مدیران کل و کارشناسان مدیریت بحران استان های کرمان و سیستان و بلوچستان خبر داد.

- ایسنا/یزد مدیر کل مدیریت بحران یزد از ارزیابی عملکرد دستگاه های استان در حوزه مدیریت بحران توسط مدیران کل و کارشناسان مدیریت بحران استان های کرمان و سیستان و بلوچستان خبر داد.

محمدعلی ملک زاده در این نشست هماهنگی ارزیابی تیم اعزامی سازمان مدیریت بحران کشور از ارزیابی عملکرد دستگاه های استان در حوزه مدیریت بحران که صبح امروز در سالن اجتماعات مدیریت بحران استان برگزار شد، اظهار کرد: براساس دستور وزیر محترم کشور و با توجه به قوانین حاکم در حوزه مدیریت بحران عملکرد دستگاه های مختلف در حوزه اقدامات پیشگیرانه توسط ارزیابان بررسی و نتایج جهت ارائه به ستاد ملی مدیریت بحران کشور ارائه خواهد شد.

وی ادامه داد: اعضای تیم ارزیابی در قالب سه تیم به مدت دو روز با حضور در دستگاه های راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، آتش نشانی، دفتر فنی، کمیسیون های ماده 99 و 100 عملکرد آنها را در حوزه های اقدامات پیشگیری، کاهش خطر و همچنین امکانات و تجهیزات و آمادگی دستگاه ها برای مقابله با بحران های مختلف ارزیابی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزیابی عملکرد دستگاه های یزد توسط ارزیابان مدیریت بحران کشور

ارزیابی عملکرد دستگاه های یزد توسط ارزیابان مدیریت بحران کشور