مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 14:402023-10-18سياسي

بیانیه سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در خصوص حملات رژیم درنده خوی اسراییل


سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان از مردم شریف و شهیدپرور اصفهان دعوت می نماید تا با حضور حماسی خود در تجمع ضد صهیونیستی، انزجار خود را از اقدامات ددمنشانه و سبوعانه رژیم جعلی و خونخوار اسراییل به جهانیان اعلام نمایند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در بیانیه ای جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار زنان و کودکان فلسطینی را محکوم کرد.

متن بیانیه سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان به این شرح است: بسمه تعالی إِنَّمَا السَّبِیلُ عَلَی الَّذِینَ یَظْلِمُونَ النَّاسَ وَیَبْغُونَ فِی الْأَرْضِ بِغَیْرِ الْحَقِّ أُولَئِکَ لَهُمْ عَذَابٌ أَلِیمٌ ایراد و محکومیت فقط متوجه کسانی است که به مردم ستم روا می دارند و به ناحق در زمین سرکشی می کنند، اینانند که برای آنان عذابی دردناک خواهد بود.

(سوره شوری آیه 42) خوی درنده و مشی غیر انسانی رژیم غاصب اسراییل بار دیگر صحنه هایی را در مقابل دیدگان جهانیان به تصویر کشید، که وجدان های بیدار انسان های آزاده و آزادیخواه جهان را به قضاوت فرا می خواند تا هفتاد و چهار سال ظلم، خشونت، ترور، تخریب، غصب سرزمین، آواره¬ سازی، کشتار دسته¬ جمعی و اقسام جنایات علیه بشریت، به ویژه محاصره هفده ساله قریب به دو میلیون انسان بی¬گناه در باریکه غزه و محروم ساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در خصوص حملات رژیم درنده خوی اسراییل

بیانیه سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در خصوص حملات رژیم درنده خوی اسراییل