مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 16:202023-09-25ورزشي

در واگذاری سهام ایران خودرو تجدیدنظر شود


تسریع در تکمیل و بازسازی مدارس و فضاهای آموزشی و لزوم تجدیدنظر در واگذاری سهام ایران خودرو و سهام خریداری شده توسط شرکت کروز از جمله تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی است.

- تسریع در تکمیل و بازسازی مدارس و فضاهای آموزشی و لزوم تجدیدنظر در واگذاری سهام ایران خودرو و سهام خریداری شده توسط شرکت کروز از جمله تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد نادری در جلسه علنی عصر امروز مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی را به شرح زیر قرائت کرد: جبار کوچکی نژاد نماینده رشت به همراه 31 نفر از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش: لزوم تسریع در تکمیل و بازسازی مدارس و فضاهای آموزشی.

به وزیر کشور: لزوم توجه به حمل و نقل شهر رشت و حذف تاکسی های فرسوده از ناوگان حمل و نقل شهری.

به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: لزوم بازنگری در دهک های اول تا سوم کشور و توجه به مسکن محرومان تحت پوشش بهزیستی کمال حسین پور نماینده پیرانشهر به رییس جمهور: ضرورت توجه به زیرساخت های ورزشی 3 شهرستان پیرانشهر، سردشت و میرآباد.

به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: ضرورت تسریع در تکمیل احداث درمانگاه تأمین اجتماعی پیرانشهر علی علیزاده نماینده مراغه به همراه 13 نفر از نمایندگان به وزیر علوم: لزوم رسیدگی به مشکلات دانشگاه مراغه در آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در واگذاری سهام ایران خودرو تجدیدنظر شود

در واگذاری سهام ایران خودرو تجدیدنظر شود