مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 19:402023-10-08اقتصادي

کمک 27 میلیارد تومانی نیکوکاران به کودکان یتیم کردستانی


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد کردستان گفت: حامیان و نیکوکاران در 6 ماهه نخست امسال 27 میلیارد تومان به حساب کودکان یتیم و نیازمند استان کردستان واریز کردند.

- ایسنا/کردستان معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد کردستان گفت: حامیان و نیکوکاران در 6 ماهه نخست امسال 27 میلیارد تومان به حساب کودکان یتیم و نیازمند استان کردستان واریز کردند.

سیدمنصور بیننده در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه طرح اکرام ایتام و محسنین یکی از برنامه های کمیته امداد است، اظهار کرد: این طرح با مشارکت و حمایت حامیان و خیران از کودکان یتیم و نیازمند اجرا می شود.

وی با بیان این که هم اکنون 10 هزار و 139 کودک یتیم ومحسنین تحت حمایت کمیته امداد کردستان هستند، افزود: کودکان محسنین مانند ایتام به دلیل مشکلات سرپرست از جمله بیماری، پیری و از کار افتادگی به حمایت و کمک خیران نیاز دارند.

بیننده گفت: هم اکنون 17 هزار حامی از این کودکان حمایت می کنند و کمک های خود را به صورت ماهیانه و در مناسبت های مختلف به حساب این کودکان واریز می کنند.

وی تصریح کرد: از طریق این حامیان در 6 ماهه نخست امسال 27 میلیارد تومان کمک به حساب کودکان یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کردستان واریز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 27 میلیارد تومانی نیکوکاران به کودکان یتیم کردستانی

کمک 27 میلیارد تومانی نیکوکاران به کودکان یتیم کردستانی