مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 10:112023-10-04سياسي

حق موسیقی اقوام در شبکه ملی ادا شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا تاج شهرستانی امروز در نشست تخصصی شهرداران شهرهای خلاق جهان در سنندج، اظهار کرد: اقوام ایرانی ریشه های محکم کشور را تشکیل می دهند و ریسمان اتحاد مردمان ایران هستند.

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت افزود: به هر میزان در مورد اقوام ایرانی و ویژگی های آنها گفته و پرداخته شود تلاش برای حفظ و پاسداشت ایران عزیز است.

تاج شهرستانی از موسیقی به عنوان صدای احساس مردمان هر خطه نام برد و باید در نگهداری و نشر موسیقی اقوام تلاش کنیم، گفت: حمایت و تشکر از اساتید موسیقی چه در بخش آموزش و چه در بخش ثبت آثار موسیقی نیازی ضروری است و باید تلاش کنیم این میراث برای آیندگان حفظ شود.

وی اضافه کرد: صدا و سیما و شبکه های سراسری نباید فقط به مرکزیت و زبان مادری محدود شوند، به موسیقی اقوام بیش از پیش باید بها داده شود و بستر لازم برای ادا کردن حق موسیقی اقوام در شبکه ملی فراهم شود.

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت تصریح کرد: ایران فقط پایتخت نیست، ایران از شمالی ترین تا جنوبی ترین و از غرب تا شرق ایران ویژگی های والایی دارد که باید از طریق شبکه های سراسری به معرفی و نشان داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حق موسیقی اقوام در شبکه ملی ادا شود

حق موسیقی اقوام در شبکه ملی ادا شود