مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 20:552023-10-07ورزشي

ملی پوشان ایرانی ناجی کایسری نشدند!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در یکی از مسابقات هفته هشتم سوپر لیگ ترکیه، تیم کایسری اسپور در حالی که مثل دو دیدار قبل سید مجید حسینی و علی کریمی را در ترکیب اولیه نمی دید و جزو نفرات ذخیره داشت، - کایسری اسپور در حضور تعویضی دو ملی پوش ایرانی خود مقابل آنگاراگوچو شکست خورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، در یکی از مسابقات هفته هشتم سوپر لیگ ترکیه، تیم کایسری اسپور در حالی که مثل دو دیدار قبل سید مجید حسینی و علی کریمی را در ترکیب اولیه نمی دید و جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت 16:30 امروز (به وقت ایران) در استادیوم اِریامان به مصاف آنکاراگوچو رده چهاردهمی رفت.

یاران مجید حسینی و علی کریمی که طی دو هفته گذشته سوپر لیگ ترکیه نمایش ضعیفی داشتند و برابر بشیکتاش شکست خورده و در جدال با باشاک شهیر فقط یک امتیاز گرفته بودند، امروز هم در مسابقه بیرون از خانه برابر آنکاراگوچو نتوانستند صاحب امتیاز شوند و با باخت سنگین زمین را ترک کردند.

تیم فوتبال کایسری اسپور با شکست سه بر صفر در مسابقه امروز مقابل آنکاراگوچو که دومین باخت فصل آن ها بود، 10 امتیازی ماند و به رده دهم جدول سوپر لیگ ترکیه سقوط کرد.

سید مجید حسینی، مدافع ایرانی کایسری اسپور پس از چهار مسابقه دوری از فهرست و سه هفته نیمکت نشینی پیاپی، امروز نخستین بازی خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملی پوشان ایرانی ناجی کایسری نشدند!

ملی پوشان ایرانی ناجی کایسری نشدند!