مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 12:402023-10-16اجتماعي

پیام نور به هیچ عنوان حذف نمی‎شود/آموزش و آزمون های یکپارچه ضامن کیفیت ماست


رییس دانشگاه پیام نور استان یزد با تاکید بر این که این دانشگاه تحت هیچ عنوانی حذف نخواهد شد، گفت: علی رغم این که شیوه آموزش و آزمون های یکپارچه تضمین کننده کیفیت این دانشگاه است ولی در عین حال در تلاش برای ارتقای این کیفیت هستیم.

- ایسنا/یزد رییس دانشگاه پیام نور استان یزد با تاکید بر این که این دانشگاه تحت هیچ عنوانی حذف نخواهد شد، گفت: علی رغم این که شیوه آموزش و آزمون های یکپارچه تضمین کننده کیفیت این دانشگاه است ولی در عین حال در تلاش برای ارتقای این کیفیت هستیم.

کاظم حمیدی زاده امروز دوشنبه 24 مهرماه در نشست به خبرنگاران با بیان این که کیفیت در هر دانشگاهی با دو شاخص آموزش و سنجش قابل بررسی است، گفت: خوشبختانه نحوه آموزش و سنجش در دانشگاه پیام نور توانسته این کیفیت را تضمین کند و افتخارات کسب شده توسط این دانشگاه مانند کسب رتبه اول کیفیت آموزشی براساس اعلام پایگاه ISE و رتبه پنجم در بین دانشگاه های با نظام آموزشی باز براساس رتبه بندی تایمز و سایر افتخارات دانشگاه موید این موضوع است.

وی اظهار کرد: شیوه آموزش در دانشگاه پیام نور به صورت باز و به اصطلاح از راه دور است و این مهم از طریق کتاب های خودآموز دانشگاه که شامل سه هزار عنوان کتاب درسی و 220 عنوان کتاب فرادرسی تالیف خود دانشگاه است، انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام نور به هیچ عنوان حذف نمی‎شود/آموزش و آزمون های یکپارچه ضامن کیفیت ماست

پیام نور به هیچ عنوان حذف نمی‎شود/آموزش و آزمون های یکپارچه ضامن کیفیت ماست