مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 09:562023-09-27سياسي

معاون سیاسی سپاه یزد: دشمن مسائل عینی را هدف گرفته،مردم هوشیار باشند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، سرهنگ محسن دهقانی شامگاه سه شنبه در چهارمین همایش دیده بان صبح که به همت بسیج رسانه استان برگزار شده است، اظهار کرد: متاسفانه امروز شاهد هجمه به مسائل عینی و قطعی مانند جنگ تحمیلی و دفاع مقدس هستیم به عبارتی در محکمه افکار عمومی نتوانسته ایم از اصول خود که از امور بدیهی برایمان است، به خوبی دفاع کنیم.

وی با اشاره به برخی ادعاها مبنی بر کذب بودن آغاز جنگ تحمیلی از سوی صدام، برخی منابع و اسناد جهانی و بدیهی در مورد آغازگر بودن جنگ تحمیلی توسط صدام را یادآور شد و افزود: با تمام این اوصاف امروزه صورت نرم شاهد خدشه وارد کردن به امور عینی خود هستیم.

معاون سیاسی سپاه الغدیر استان یزد گفت: متاسفانه در جریان دفاع مقدس راهبرد عقل جامعه یعنی حضرت امام(ره) به عنوان امام جامعه مبنی بر این که حمله بهترین دفاع است، را نشناخته ایم.

دهقانی با بیان این که امام راحل در واکنش به موضوع کاپیتولاسیون فرمودند شاه باید برود و متاسفانه ما اهمیت این حمله را به خوبی درک نکرده ایم، تصریح کرد: امروز نیز برخی به تغییر رفتار ایران در قبال عربستان انتقاد می‎کنند، غافل از این که بعد از 31 شهریور 1359 و حمله عراق به ایران، شورای همکاری خلیج فارس تشکیل و محور اصلی اجماع این شورا دفاع همه جانبه از عراق در این حمله در راستای دشمنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون سیاسی سپاه یزد: دشمن مسائل عینی را هدف گرفته،مردم هوشیار باشند

معاون سیاسی سپاه یزد: دشمن مسائل عینی را هدف گرفته،مردم هوشیار باشند