مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 16:052023-09-28اقتصادي

بزرگترین مجتمع آموزشی منطقه تربت حیدریه به بهره برداری رسید


مجتمع آموزشی پردیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه به عنوان بزرگترین مجتمع آموزشی منطقه تربت حیدریه با اعتبار 800 میلیارد ریال ظهر امروز با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تربت حیدریه، دکتر حسین ابراهیمی پور، رییس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه عصر امروز در آیین افتتاح با اشاره به اینکه کلنگ احداث این مجتمع در سال 94 به زمین زده شده، اظهار کرد: ساختمان مجتمع آموزشی پردیس در زمینی به مساحت 15 هکتار و با زیربنای 8500 متر مربع با اعتباری بالغ بر 800 میلیارد ریال(600 میلیاد ریال احداث و 200 میلیارد ریال تجهیز) به بهره برداری رسید.

وی گفت: این مجتمع دارای فضاهای آزمایشگاه ها، کلاس های درس، سایت اداری، سایت اینترنت، کتابخانه، سالن همایش و سالن تشریح می باشد که با افتتاح آن، فضاهای آموزشی دانشگاه به بیش از دو برابر افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هزار دانشجو در 17 رشته در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند گفت: از ابتدای امسال رشته بهداشت حرفه ای ایمنی کار ودکترای تخصصی رشته بهداشت محیط به مجموع رشته های دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه افزوده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین مجتمع آموزشی منطقه تربت حیدریه به بهره برداری رسید

بزرگترین مجتمع آموزشی منطقه تربت حیدریه به بهره برداری رسید