مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 19:052023-10-22دانش

برگزاری رویداد جامع «کار و تک» در دانشگاه صنعتی اصفهان


رویداد «کار و تک» دانشگاه صنعتی اصفهان با هدف آشنایی دانشجویان با صنایع بزرگ اصفهان یکم و دوم آبان ماه در این دانشگاه برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، ذاکرحسین فیروزه، مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به حضور 30 شرکت استان اصفهان و هشت صنعت بعنوان حامی رویداد  جامع کار و تک گفت: هدف این نمایشگاه معرفی شرکت ها و صنایع بزرگ استان اصفهان به دانشجویان دانشگاه به ویژه دانشجویان سال آخر کارشناسی است که تصمیم دارند وارد محیط کار بشوند.

    وی ادامه داد: همچنین دانشگاه زمینه و بستری را فراهم کرده که دانشجویان تحصیلات تکمیلی بتوانند پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری خود را در صنعت تعریف کنند.

این نمایشگاه در برقراری ارتباط راحت تر و گسترده تر این دانشجویان با صنایع و شرکت ها تاثیر مثبت دارد.

   مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به استقبال شرکت ها برای حضور در این رویداد عنوان کرد: تاکنون حدود 30 شرکت بزرگ مستقر در استان اصفهان اعلام آمادگی برای حضور و مشارکت در برگزاری نمایشگاه کار و تک داشته و هشت شرکت صنعتی بزرگ نیز حامی این رویداد هستند.

    وی افزود: شرکت ها و صنایع مستقر در استان اصفهان در سال های اخیر به شدت نیازمند جذب نیروی کار و متخصص به ویژه در سطوح بالاتر بعنوان مدیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رویداد جامع «کار و تک» در دانشگاه صنعتی اصفهان

برگزاری رویداد جامع «کار و تک» در دانشگاه صنعتی اصفهان