مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 11:452023-09-26سياسي

یاد امام زمان چگونه در زندگی روزمره مان همیشگی می شود؟


امروزه که ما غرق در دنیای ماشینی هستیم و رسانه های سمعی و بصری گوناگون و دلبستگی های نو به نو و شلوغی های سرسام آور مجال چشیدن خنکای یاد امام زمانمان را از ما ربوده اند، - گروه زندگی؛ راضیه ابراهیمی: تقویم برای بعضی ها، برای دل بعضی ها، از نهم ربیع الاول شروع می شود، حوّل حالنا می خوانند و امام زمانشان را آرزو می کنند.

همان ها که خوب می دانند خسارت خرج کردن از قلبشان، خیلی بیشتر است از خسارت خرج کردن از جیب شان، پس در بیعتی دوباره با امام عصرشان می خواهند قلبشان فقط برای امامشان و دوست داشتنی های امامشان به تپش بیفتد.

گفتگوی ما با حجت الاسلام بیاتانی از همین رهگذر است.

* دوران غیبت دوران بلا تکلیفی نیست! هر کس در غیبت قائم ما بر دوستی و عقیده به امامت ما ثابت قدم باشد،خدای متعال اجر هزار شهید از شهدای بدر و احد به او عطا می کند.

کمال الدین ،ج 1،ص 439 هر چند همین فرمایش امام سجاد علیه السلام به خوبی حکایت می کند سختی ثبات قدم در دوران غیبت را، اما قطعا دوران غیبت دوران بلاتکلیفی نیست و عدم ظهور امام هم به معنای عدم حضور امام نیست.

حجت الاسلام بیاتانی در این خصوص می گوید: طبق روایتی از امام رضا علیه السلام که (إنّ الإمامهَ زِمامُ الدِّینِ ، ونِظامُ المُسلِمینَ، وصَلاحُ الدُّنیا، وعِزُّالمُؤمِنینَ) ما برای دین و دنیا و عزتمان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یاد امام زمان چگونه در زندگی روزمره مان همیشگی می شود؟

یاد امام زمان چگونه در زندگی روزمره مان همیشگی می شود؟