مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 13:102023-10-11سياسي

دانشجویان و طلاب با سیره علمی و عملی علامه ذوالفنون آشنا شوند


معاون رییس جمهور با صدور پیامی برای همایش ملی علامه ذوالفنون تاکید کرد: نخبگان، صاحبان استعدادهای برتر، دانشجویان و طلاب علوم دینی همراه با سایر اقشار جامعه و علاقمندان به سیره علمی و عملی ایشان بیش از پیش با نوع زندگی و آثار ایشان آشنا شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، روح الله دهقانی فیروز آبادی، معاون، علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور و رییس بنیاد ملی نخبگان در پیامی به همایش ملی علامه ذوالفنون که در قم درحال برگزاری است، عنوان کرد: نقش عالمان و مفاخر دینی جهان اسلام در تحقق جامعه دینی و اسلامی اثر گذاری و هدایت فکری جامعه و صیانت از هویت اسلامی و زمینه سازی برای ایجاد تمدن اسلامی نقشی مهم و بی بدیل است.

بی تردید وجود چهره های ارزشمند و شاخص روحانی در جامعه و حضور معنوی آنان غنای فرهنگی و ارزش مداری انقلاب و نظام را ضمانت کرده و استواری پویایی و مانایی مؤلفه های فرهنگی و معنوی در کشور را موجب می گردد.

یکی از این چهره های اثرگذار در سپهر، علم، فرهنگ و عرفان در زمان ما علامه مرحوم حسن زاده آملی(ره) است.

وی یکی از فیلسوفان و عارفان جهان اسلام به شمار می رود که با بهره گیری و کسب فیض از محضر عالمانی بزرگ چون آیت الله قمشه ای علامه شعرانی و علامه طباطبایی رحمه الله علیهم اجمعین توانست در طول عمر پربرکت خود با م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان و طلاب با سیره علمی و عملی علامه ذوالفنون آشنا شوند

دانشجویان و طلاب با سیره علمی و عملی علامه ذوالفنون آشنا شوند