مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 09:402023-09-23اقتصادي

چندین پروژه پیشران برای گردشگری کرمانشاه تعریف کرده ایم


سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه از تعریف چندین پروژه پیشران برای توسعه گردشگری استان در حوزه های مختلف خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه از تعریف چندین پروژه پیشران برای توسعه گردشگری استان در حوزه های مختلف خبر داد.

وحید امیری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اقدامات در دستور کار برای ایجاد تحرک در حوزه گردشگری کرمانشاه، اظهارکرد: طی چندسال گذشته شیوع بیماری کرونا صنعت گردشگری را در کشورمان و به تبع در کرمانشاه با چالش ها و رکود مواجه کرد که خوشبختانه با فروکش کردن این بیماری و انجام برخی اقدامات، مردم دوباره به سفر و بازدید از جاذبه های گردشگری روی آورده اند.

سرپرست معاونت گردشگری استان اضافه کرد: هرچند در یکسال اخیر وضعیت گردشگری استان روبه بهبود گذاشته، اما باتوجه به ظرفیت های بالایی که در حوزه های مختلف گردشگری مانند تاریخی، طبیعی، اکوتوریسم، سلامت و .

داریم، باید حجم قابل توجهی ورود مسافر و گردشگر را به استان داشته باشیم.

وی یکی از چالش های پیش روی توسعه گردشگری در استان را کمبود اعتبارات حوزه تبلیغات عنوان کرد و گفت: کل اعتباراتی که برای حوزه تبلیغات به گردشگری استان اختصاص داده می شود، آنقدر محدود و ناچیز است که به اندازه حضور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چندین پروژه پیشران برای گردشگری کرمانشاه تعریف کرده ایم

چندین پروژه پیشران برای گردشگری کرمانشاه تعریف کرده ایم