مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 08:452023-10-20اقتصادي

پژوهشکده انار فردوس،پروژه ای طلسم شده و مغضوب دانشگاه بیرجند


چنین احساس می شود پروژه ساختمان پژوهشکده انار فردوس طلسم شده و در نزد مسوولان دانشگاه بیرجند مغضوب واقع شده است.

- خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی؛ تکمیل پروژه های نیمه تمام شعاری که در این دولت و دولت های گذشته گوش فلک را کر کرده است امامعلوم نیست چرا پژوهشکده انار فردوس از 15 سال قبل با 80 درصد پیشرفت فیزیکی اینگونه مورد بی مهری قرار گرفته و پرونده قطورآن مملو از مکاتبات و مصوبات بی خاصیت همچنان انارکاران شهرستان فردوس را رنج می دهد.

ایجاد و راه اندازی پژوهشکده انار در شهرستان فردوس اگر ضروری نبود چه نیازی به مصوبه دولت داشت و چرا از ابتدا در 15 سال قبل که پول ها ارزش بیشتری از امروز داشت بیش از 700 میلیون تومان هزینه کردند وساختمان آن احداث شد.

رها شدن ساختمان پژوهشکده انار  20 درصد پیشرفت فیزیکی دیگر لازم داشت تا تکمیل شود اما همچنان در مرحله 80 درصدی پیشرفت فیزیکی رها شد و بیش از10 سال ا ست که جولانگاه کبوترها وحیوانات وحشی است و با شیشه های شکسته و پنجره های کنده شده، همچنان خاک می خورد.

هرمسوول بلند پایه ای که به فردوس سفرکرد وی را برای بازدید از این پروژه ضروری به محل پروژه بردند تا شاید فرجی شود و اعتباری تخصیص یابد و تکمیل شود اما دریغ از عملیاتی شدن حتی یکی از وعده ها و قول هایی که دربازدید های مختلف داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهشکده انار فردوس،پروژه ای طلسم شده و مغضوب دانشگاه بیرجند

پژوهشکده انار فردوس،پروژه ای طلسم شده و مغضوب دانشگاه بیرجند