مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 23:152023-10-11بين الملل

روایت نیویورک تایمز از رکب اطلاعاتی مقاومت فلسطین به صهیونیست ها


روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز نوشت، پهپادهای ارزان قیمتی که نیروهای حماس از آن ها برای حمله به صهیونیست ها استفاده می کنند تاکتیک بسیار موثری واقع شد که حماس را قادر به اعمال بدترین رخنه امنیتی به این رژیم در عمر پنج دهه ای آن کرد.

- روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز نوشت، پهپادهای ارزان قیمتی که نیروهای حماس از آن ها برای حمله به صهیونیست ها استفاده می کنند تاکتیک بسیار موثری واقع شد که حماس را قادر به اعمال بدترین رخنه امنیتی به این رژیم در عمر پنج دهه ای آن کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز این ارزیابی را بعد از گفت وگو با چند مقام امنیتی ارشد رژیم صهیونیستی درباره نتایج مقدماتی بررسی سازمان های آن ها درباره نفوذ روز شنبه گذشته نیروهای جنبش حماس به جنوب اراضی اشغالی مطرح کرد.

نیروهای مقاومت فلسطین در عملیات طوفان الاقصی در روز شنبه گذشته به بیش از 20 شهر و پایگاه نظامی صهیونیست ها حمله کردند و صدها صهیونیست را کشته و ده ها نفر از آن ها را به گروگان گرفتند.

رژیم صهیونیستی پیش از عملیات اخیر طوفان الاقصی تصور می کرد که از زمان نبردهای ماه می 2021، بازدارندگی موفقی را علیه حماس به اجرا گذاشته است.

منابع خبری به نیویورک تایمز گفتند، ردیابی تماس های تلفنی حماس علی الظاهر این ارزیابی صهیونیست ها که این ساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت نیویورک تایمز از رکب اطلاعاتی مقاومت فلسطین به صهیونیست ها

روایت نیویورک تایمز از رکب اطلاعاتی مقاومت فلسطین به صهیونیست ها