مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 23:252023-09-28سياسي

عشایر ایلامی مرزداران قابل اعتمادی برای ایران اسلامی هستند


فرماندار شهرستان سیروان با اشاره به اینکه عشایر در طول 4 دهه دین خود را به انقلاب ادا کرده اند، گفت: عشایر ایلامی همواره مرزداران قابل اعتمادی برای ایران اسلامی بوده و هستند.

- محمد باقر شریفی فرماندار سیروان، شامگاه پنحشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، با اشاره به اینکه در طول بیش از چهار دهه عشایر به زیبایی هرچه تمام تر دین خود را به انقلاب، نظام و کشور ادا کرده اند، گفت: عشایر ایلامی همواره مرزداران قابل اعتمادی برای ایران اسلامی بوده و هستند.

وی در بازدید سرپرست امور عشایر استان از مناطق عشایری این شهرستان با بیان اینکه تعدادی از عشایر منطقه از ایل غیور خزل و از فاتحان میمک هستند، افزود: عشایر منطقه در زمان دفاع مقدس از انقلاب و آرمان های نظام دفاع کردند و امروز بایستی مسئولان در زمینه های مختلف به آنان توجه کنند.

شریفی به نقش مهم عشایر در حوزه اقتصادی اشاره و اظهار داشت: امروز بخش قابل توجهی از گوشت قرمز، لبنیات و دیگر محصولات دامی به وسیله عشایر زحمت کش تولید می شود و می بایست به این قشر بیش از پیش توجه ویژه ای شود.

فرماندار سیروان با اشاره به اینکه دولت از قشر تولید کننده جامعه حمایت می کند، تأکید کرد: عشایر منطقه با مشکلات عدیده ای روبرو هستند که تلاش می شود با کمک دستگاه های ذیربط مشکلات آنان از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عشایر ایلامی مرزداران قابل اعتمادی برای ایران اسلامی هستند

عشایر ایلامی مرزداران قابل اعتمادی برای ایران اسلامی هستند