مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 10:552023-10-22سياسي

مجلس بندهای مربوط به مرمت اماکن تاریخی را به کمیسیون تلفیق ارجاع داد


نمایندگان مجلس شورای اسلامی بندهای مربوط به مرمت اماکن تاریخی را برای رفع ابهام و بررسی بیشتر به کمیسیون تلفیق ارجاع دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، نمایندگان در نشست علنی امروز (یک شنبه، 30 مهر) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی جزییات لایحه برنامه هفتم توسعه، بندهای (ح)، (چ) و (خ) ماده 83 را جهت بررسی بیشتر به کمیسیون تلفیق ارجاع دادند.

بند (ح) - وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مکلف است، کمک های مردمی و کمک اشخاص حقوقی و حقیقی و همچنین درآمد اماکن و محوطه های تاریخی و موزه ها و درآمد حاصل از فروش محصولات صنایع دستی و هنرهای سنتی تولیدشده در کارگاه های دولتی را به حسابی که نزد خزانه داری کل کشور افتتاح می گردد، واریز نماید.

صددرصد وجوه حاصله در اختیار وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قرار می گیرد تا با رعایت بند (د) ماده 28 قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (2) برای اداره، توسعه و مرمت همان اماکن و کارگاه ها هزینه شود.

بند (چ)- به منظور تسهیل، تشویق و ایجاد مدیریت یکپارچه و متمرکز و تسریع در توسعه سرمایه گذاری بخش گردشگری ساحلی و دریایی توسط بخشهای خصوصی و تعاونی، تمامی تصمیم گیری ها برای اجرای طرح های گردشگری اعم از صدور مجوز از طریق درگاه ملی مجوزهای کسب و کار، پاسخ ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس بندهای مربوط به مرمت اماکن تاریخی را به کمیسیون تلفیق ارجاع داد

مجلس بندهای مربوط به مرمت اماکن تاریخی را به کمیسیون تلفیق ارجاع داد