مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 07:402023-09-30سياسي

توجه به اقتصاد روستاها مانع حاشیه نشینی در شهرها می شود


اگر به دنبال تثبیت جمعیت در روستاها و جلوگیری از حاشیه نشینی هستیم باید به فکر اقتصاد روستایی باشیم که در این صورت حتی شاهد مهاجرت معکوس به روستاها هم خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، عابدین خرّم امروز در جلسه قرارگاه محرومیت زدایی استان آذربایجان شرقی، با اشاره به اقدامات قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در حوزه محرومیت زدایی در روستاها و مناطق محروم، اظهار کرد: اگر به دنبال تثبیت جمعیت در روستاها و جلوگیری از حاشیه نشینی هستیم باید به فکر اقتصاد روستایی باشیم که در این صورت حتی شاهد مهاجرت معکوس به روستاها هم خواهیم بود.

وی با اشاره به تفاهم نامه های منعقدشده میان قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و دستگاه های اجرایی استان، گفت: تحقق اهداف این تفاهم نامه ها نیازمند پیگیری جدی از سوی دستگاه های اجرایی است و دبیرخانه قرارگاه نیز باید به صورت مرتب روند پیشرفت آنها را رصد کند.

کیفیت پروژه ها فدای سرعت اجرای آنها نشود خرّم همچنین تاکید کرد: باید دقت کنیم که کیفیت پروژه ها فدای سرعت اجرای آنها نشود و کار جهادی نباید معطل بودجه و اعتبار باشد، هرچند مسئولان استان نهایت تلاش خود را برای جذب اعتبارات مورد نیاز به کار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به اقتصاد روستاها مانع حاشیه نشینی در شهرها می شود

توجه به اقتصاد روستاها مانع حاشیه نشینی در شهرها می شود