مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 14:052023-10-11پزشكي

بازدید نمایندگان سازمان ملل و سازمان یونیسف از مناطق زلزله زده خوی


نمایندگان سازمان ملل و سازمان جهانی یونیسف با حضور در مناطق زلزله زده خوی از روند بازسازی این مناطق بازدید و چکونگی توزیع کمک های این سازمان های جهانی در مناطق زلزله زده را بررسی کردند.

-  به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، نمایندگان سازمان ملل و یونیسف به همراه گروه هایی از وزارت بهداشت و درمان، آموزش و پرورش با حضور در روستای بدلان وشهر فیرورق خوی که کانون زلزله های 8 بهمن پارسال بود ضمن بازدید از روند بازسازی مناطق زلزله زده، نحوه توزیع کمک های این سازمان ها در این مناطق را نیز بررسی کردند.

اشتفان پریزنر نماینده سازمان ملل در جمهوری اسلامی ایران در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگاران با قدردانی از روند بازسازی مناطق زلزله زده خوی گفت: ما از مناطقی بازدید کردیم که کمک های یونیسف در ان ها صورت گرفته بود از جمله خانه های بهداشت، کلاس های پیش ساخته، مدارس و نحوه توزیع کمک های نقد ی یونیسف که خوشخباته تمامی کمک ها در محل خود اجرا و یا هزینه شده بود و این نشان از همکاری بسیار خوب مقامات ملی، استانی و منطقه ای با این نهاد جهانی است.

وی از تداوم کمک های سازمان ملل و یونیسف در مناطق زلزله زده خوی خبر داد و تصریح کرد: تاکنون در مجموع آژانس های مختلف سازمان ملل به ارزش 3 میلیون دلار به مناطق زلزله زده خوی کمک کردند و جالبتر این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید نمایندگان سازمان ملل و سازمان یونیسف از مناطق زلزله زده خوی

بازدید نمایندگان سازمان ملل و سازمان یونیسف از مناطق زلزله زده خوی