مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 01:452023-09-30فرهنگي

صابر ابر و پانته آ پناهی ها در توکیو، سعید پیردوست در بیمارستان


اکران «آه سرد»، اعلام زمان مراسم خاکسپاری امرالله صابری، سفر خزاعی به تاشکند، جزییاتی از فیلمی با بازی صابر ابر و پانته آ پناهی ها در توکیو، - اکران آه سرد ، اعلام زمان مراسم خاکسپاری امرالله صابری، سفر خزاعی به تاشکند، جزییاتی از فیلمی با بازی صابر ابر و پانته آ پناهی ها در توکیو، اعلام برنامه اجراهای مجموعه تئاترشهر، آخرین وضعیت جسمی سعید پیردوست در بیمارستان، پیش بینی برنده جایزه نوبل ادبیات، معرفی رهبر ارکستر سمفونیک تهران، جا ماندن نمایندگان ایران جشنواره براتیسلاوا، هویتی جدید برای خانه پدری جلال آل احمد و کشف قدیمی ترین کفش های اروپا و  تیر عصر برنز از اخبار فرهنگی هنری هشتم مهرماه بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز شنبه هشتم مهرماه اعلام شد که فیلم سینمایی آه سرد به کارگردانی ناهید صدیق و تهیه کنندگی رضا محقق از 12 مهرماه 1402 اکران خود را در سینماهای هنروتجربه آغاز می کند.

فروش یک و نیم میلیاردی بچه زرنگ ها این در حالی است که انیمیشن سینمایی بچه زرنگ پس از گذشت سه روز از اکران حدود یک و نیم میلیارد در سینماهای سراسر کشور فروش کرد.

اعلام زمان مراسم خاکسپاری بازیگر قدیمی سینما همچنین خبر رسید که پیکر مرحوم امراله صابری ، بازیگر قدیمی سینما نهم مهرماه به خاک سپرده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صابر ابر و پانته آ پناهی ها در توکیو، سعید پیردوست در بیمارستان

صابر ابر و پانته آ پناهی ها در توکیو، سعید پیردوست در بیمارستان