مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 09:352023-10-04اقتصادي

وجود 5500 مشترک آب غیردائم در اردستان


مدیر اداره آب و فاضلاب شهرستان اردستان گفت: در شهرستان اردستان حدود 5500 مشترک آب اقامتگاه های غیر دائم وجود دارد که هزینه نصب انشعاب و آب آنها با نرخ متفاوت تر محاسبه می شود.

- ایسنا/اصفهان مدیر اداره آب و فاضلاب شهرستان اردستان گفت: در شهرستان اردستان حدود 5500 مشترک آب اقامتگاه های غیر دائم وجود دارد که هزینه نصب انشعاب و آب آنها با نرخ متفاوت تر محاسبه می شود.

محمد عباسی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به اینکه شرایط آبی در چاه ها و قنوات در مهرماه به پایین ترین سطح خود رسیده است، در حال حاضر حدود 60 روستا در اردستان با تانکر آبرسانی سیار می شوند که این آمار نسبت به چند ماه گذشته افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه شرایط چاه های آب این اداره در بدترین شرایط خود قرار دارد و این موضوع باعث افزایش آبرسانی سیار به مناطق روستایی شده است، افزود: روزانه پنج دستگاه تانکر آبرسانی حدود 200 متر مکعب به صورت روزانه آبرسانی سیار انجام می دهند.

مدیر اداره آب و فاضلاب شهرستان اردستان با بیان اینکه در شهرستان اردستان حدود 28 هزار مشترک آب خدمات دریافت می کنند که از این تعداد حدود 15500 مشترک مناطق شهری و حدود 12500 مشترک روستایی هستند، افزود: در شهرستان اردستان حدود 5500 مشترک آب اقامتگاه های غیر دائم وجود دارد که هزینه نصب انشعاب و آب آنها با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 5500 مشترک آب غیردائم در اردستان

وجود 5500 مشترک آب غیردائم در اردستان