مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 08:502023-09-30حوادث

پاتک پلیس نیشابور به عاملان اخلال در نظم و امنیت


در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر شرارت و ایجاد رعب و وحشت چند فرد شرور برای  شهروندان  دستورات ویژه صادر شد.

  - ایسنا/خراسان رضوی فرمانده انتظامی نیشابور گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر شرارت و ایجاد رعب و وحشت چند فرد شرور برای  شهروندان  دستورات ویژه صادر شد.

  سرهنگ حسین احمدی اظهار کرد: پلیس در این عملیات ضربتی خودرو سواری پراید یکی از متهمان را پس از تعقیب و کنترل در حالی که آثار گلوله روی بدنه آن مشهود بود در کیلومتر 5 جاده نیشابور - سبزوار به صورت رها شده کشف کرد.

وی اظهار کرد: در رصد اطلاعاتی پلیس در این باره حاکی از آن بود متهم مسلح به سلاح گرم است و با همراهی 2 همدست خود به وسیله موتورسیکلت به یکی از روستاهای بخش مرکزی متواری شده اند.

فرمانده انتظامی نیشابور افزود: بلافاصله پس از هماهنگی های قضایی و قانونی ماموران پلیس امنیت عمومی تیم های یگان امداد به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی گفت: متهمان که متوجه حضور پلیس در یک قدمی خود شده بودند برای فرار از صحنه اقدام به تیراندازی به سمت ماموران کردند که با اقدام ضربتی ماموران انتظامی 3 متهم دستگیر و یک قبضه اسلحه جنگی به همراه تعدادی فشنگ و 2 قبضه اسلحه شکاری غیر مجاز، سینه خشاب،23 عدد فشنگ مربوطه و سلاح سرد کشف و ضبط شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاتک پلیس نیشابور به عاملان اخلال در نظم و امنیت

پاتک پلیس نیشابور به عاملان اخلال در نظم و امنیت