مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 17:502023-10-12سياسي

مطالبات مردم آبیک از تربیون نمازجمعه بیان و مسوولان موظف به پاسخگویی هستند


از تریبون نماز جمعه، محترمانه مطالبات مردم را بیان خواهیم کرد و دغدغه ها و مشکلات را به سمع و نظر مسوولان می رسانیم و پاسخ ها را دریافت خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبیک، حجت الاسلام تقی روحانی در آیین تودیع امام جمعه شهرستان آبیک که ظهر امروز در سالن اجتماعات یاسین شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبیک برگزار شد، اظهار کرد: یکی از گلایه های مردم این است که اذعان می کنند مسوولان بر حضور مردم در نماز جمعه تاکید دارند، حال این سوال مطرح است که آیا مسوولانی که به برکت خون شهیدان به جایگاه ها تکیه زده اند آیا خودشان اهتمامی برای شرکت در نماز جمعه دارند؟ وی افزود: لازم است مسوولان اجرایی آبیک اگر هم ساکن شهرستان نباشند با برنامه ریزی لازم گاهی اوقات در نماز جمعه شرکت کنند و مردم آنان را ببینند و احساس کنند که مسوولان هم در کنارشان در نماز جمعه شرکت می کنند.

امام جمعه جدید شهرستان آبیک این فرمایش مقام معظم رهبری که ائمه جمعه فرماندهان قرارگاه فرهنگی هستند را مدال افتخار برای ائمه جمعه دانست و تصریح کرد: در برابر توطئه های دشمن لازم است که با خلاقیت، نوآوری و تکیه به جوانان حرکت کنیم چرا که دشمن قوی نیست بلکه ما ضعیف عمل می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبات مردم آبیک از تربیون نمازجمعه بیان و مسوولان موظف به پاسخگویی هستند

مطالبات مردم آبیک از تربیون نمازجمعه بیان و مسوولان موظف به پاسخگویی هستند