مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 13:552023-10-08اجتماعي

پلیس، آماده بهره برداری «کروکی الکترونیک» است


معاون جانشین هماهنگ کننده فراجا گفت: جلسات کارشناسی کروکی الکترونیکی انجام شده و تمام مراحل راه اندازی ترسیم کروکی و زیر ساخت ها فراهم شده و آماده بهره برداری کروکی الکترونیکی در کشور هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس،  سردار محمد شرفی در جشنواره برترین های پلیس راهور فراجا به ضرورت تنظیم کروکی تصادفات براساس استانداردها اشاره و اظهار داشت: اگر کروکی های تصادفات بر اساس استاندارد تنظیم نشود حقوق مردم یا سازمان ها پایمال می شود.

وی با بیان اینکه بهترین کروکی این است که استاندارد بوده و حقوق شهروندی و سازمان در آن رعایت شده و برابر قانون طراحی شود تصریح کرد: طبیعی است در جهت افزایش اثربخشی سازمان انتظامی، بالا بردن رضایت مردم و صیانت از حقوق شهروندی طرح کروکی الکترونیکی به مرحله اجرا در می آید.

سردار شرفی با بیان اینکه کروکی الکترونیکی به صورت پایلوت در قم اجرا می شود، خاطرنشان کرد: جلسات کارشناسی کروکی الکترونیکی انجام شده و تمام مراحل راه اندازی ترسیم کروکی و زیر ساخت ها فراهم شده و آماده بهره برداری کروکی الکترونیکی در کشور هستیم.

معاون جانشین هماهنگ کننده فراجا به بحث هوشمندسازی پرداخت و گفت: یکی از پلیس های تخصصی که شهروند محور بوده و  بیشترین خدمات و فعالیتش هم به صورت هوشمند سازی انجام می شود پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس، آماده بهره برداری «کروکی الکترونیک» است

پلیس، آماده بهره برداری «کروکی الکترونیک» است