مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 11:102023-10-13اجتماعي

کمبود معلم در فارس را به روش های مختلف جبران می کنیم


مدیرکل آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه از روز گذشته سازماندهی 450 نیرو در این اداره کل حال انجام است، گفت: تلاش داریم تا کمبود معلم را به روش های مختلف جبران کنیم.

- ایسنا/فارس مدیرکل آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه از روز گذشته سازماندهی 450 نیرو در این اداره کل حال انجام است، گفت: تلاش داریم تا کمبود معلم را به روش های مختلف جبران کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدخلیل عسکری امروز، 21 مهرماه در دیدار با جمعی از پیشکوستان، معلمان و مدیران شهر شیراز با وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص نیروهای آموزش و پرورش فارس گفت: از روز گذشته سازماندهی 450 نیرو در حال انجام است و تلاش داریم تا کمبود معلم را به روش های مختلف جبران کنیم.

وی با اشاره به شعار وراهبرد به مدرسه برگردیم ، افزود: در بحث نقل و انتقال فرهنگیان در سال جاری با تفویض اختیار به ادارات آموزش و پرورش سراسر استان، بیش از 75 درصد متقاضیان منتقل شدند.

عسکری تصریح کرد: در مواردی که به مدیران تفویض اختیار کردیم نتایج خوبی را دریافت کردیم و این همان تحقق راهبرد به مدرسه برگردیم در آموزش و پرورش است.

وی اضافه کرد: مدیران ما نیز همواره نشان دادند اگر سیاست تمرکززدایی محقق شود خلاقیت های خوبی را در سطوح مختلف مدیریتی شاهد خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود معلم در فارس را به روش های مختلف جبران می کنیم

کمبود معلم در فارس را به روش های مختلف جبران می کنیم