مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 11:352023-10-04سياسي

لزوم توجه ویژه سران قوا به سهم آموزش عالی از بودجه ملی


رییس دانشگاه تبریز از ریاست قوه قضاییه درخواست کرد توجه ویژه ای به سهم آموزش عالی از بودجه ملی در سران قوا مطرح شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس دانشگاه تبریز از ریاست قوه قضاییه درخواست کرد توجه ویژه ای به سهم آموزش عالی از بودجه ملی در سران قوا مطرح شود.

صفر نصرالله زاده، چهارشنبه، 12 مهرماه در مراسم دیدار رییس قوه قضاییه با دانشجویان آذربایجان شرقی، اظهار کرد: خطه آذربایجان و تبریز از سده های گذشته تاکنون نشان فضیلت را بر پیشانی خود داشته و شعله های دانایی این خطه هیچوقت خاموش نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: گواه این موضوع نیز مراکز علمی متعدد از جمله نخستین مدارس نوین و مجتمع آموزش عالی ربع رشیدی و ظهور عالمان فقی و فرهیخته در این خطه است که از این میان می توان به سه علامه بزرگ تبریز با شهرت بین المللی اشاره کرد.

وی ادامه داد: وجود 35 مدرسه علوم دینی با 4700 طلبه و مراکز دانشگاهی با جمعیت دانشجویی 158 هزار نفر، 4400 استاد و 3800 دانشجوی بین المللی از دیگر ظرفیت های علمی استان است.

نصرالله زاده با بیان این که این خطه جایگاه ویژه ای در عرصه ملی و بین المللی دارد، گفت: نمونه آن، دانشگاه تبریز است که با تقدیم 142 شهید به ویژه در دوران دفاع مقدس و شهادت 22 نفر از بهترین دانشجویان این دانشگاه در بمباران 27 دی این دانشگاه،به مشهدالشهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه ویژه سران قوا به سهم آموزش عالی از بودجه ملی

لزوم توجه ویژه سران قوا به سهم آموزش عالی از بودجه ملی