مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 21:402023-10-07بين الملل

جشن و شادمانی مردم تهران در پی آغاز عملیات طوفان الاقصی علیه صهیونیست ها


در پی عملیات گسترده نیروهای مقاومت فلسطین با عنوان «طوفان الاقصی» در سرزمین های اشغالی، جمعی از مردم تهران عصر امروز با تجمع در میدان فلسطین، - در پی عملیات گسترده نیروهای مقاومت فلسطین با عنوان طوفان الاقصی در سرزمین های اشغالی، جمعی از مردم تهران عصر امروز با تجمع در میدان فلسطین، ضمن اعلام حمایت از این عملیات، به جشن و شادی پرداختند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد، شرکت کنندگان با شعار علیه صهیونیسم و حامیانش به پخش شربت و شیرینی پرداختند، همچنین مداحی، رجزخوانی، پخش نماهنگ و اجرای سرود از دیگر بخش های این جشن مردمی بود.

جشن مردم تهران به شکرانه عملیات گسترده نیروهای مقاومت علیه اشغالگران صهیونیسم با قرائت بیانیه دانشجویی در حمایت از این عملیات و برنامه نورافشانی ادامه یافت.

گروه های مقاومت فلسطین از صبح امروز ضمن آغاز موشک باران شهرک های صهیونیست نشین برای اولین بار به پیشروی به عمق سرزمین های اشغالی پرداختند.

طبق اعلام منابع صهیونیستی در عملیات طوفان الاقصی، تاکنون دستکم 200 صهیونیست به هلاکت رسیده اند.

به اسارت درآوردن ده ها تن از افسران ارشد رژیم صهیونیستی بخشی دیگر از پیروزی بی سابقه نیروهای مقاومت فلسطین از صبح امروز بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن و شادمانی مردم تهران در پی آغاز عملیات طوفان الاقصی علیه صهیونیست ها

جشن و شادمانی مردم تهران در پی آغاز عملیات طوفان الاقصی علیه صهیونیست ها