مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 16:502023-10-14سياسي

عملکرد بهزیستی در حوزه طلاق و کودکان کار زیر ذره بین دستگاه های نظارتی


قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور در کارگروه امور اجتماعی شورای هماهنگی دستگاه های نظارتی کشور با موضوع عملکرد سازمان بهزیستی با انتقاد از نبود مدیریت واحد در حوزه آسیب های اجتماعی خواستار تهیه نقشه راه جامع و کامل در این حوزه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، احمد رحمانیان در کارگروه امور اجتماعی شورای هماهنگی دستگاه های نظارتی کشور با موضوع عملکرد سازمان بهزیستی در حوزه ساماندهی و کاهش آسیب های اجتماعی گفت: این کارگروه مسائل اجتماعی کشور را از بعد نظارتی بررسی می کند و تاکنون 21 مصوبه داشته است.

وی با اشاره به نیازمندی به ورود نرم به آسیب های اجتماعی بیان کرد: موضوع آسیب های اجتماعی چندوجهی است و نیازمند مداخلات بین بخشی دستگاه ها است از این رو ورود به این حوزه باید کارشناسی شده، هوشمندانه، اقناعی و ایجابی و با بهره گیری از خرد جمعی صاحب نظران باشد.

رهبر معظم انقلاب چندین مرحله به موضوع مهم آسیب های اجتماعی اشاره کرده اند اما آنگونه که مورد انتظار معظم له است تاکنون عملی نشده است.

قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور به تاکیدات رییس این سازمان برای ورود به موضوعات مربوط به آسیب های اجتماعی از جمله طلاق، اعتیاد، حاشیه نشینی و کودکان کار اشاره کرد و ادامه داد: عوامل متعددی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد بهزیستی در حوزه طلاق و کودکان کار زیر ذره بین دستگاه های نظارتی

عملکرد بهزیستی در حوزه طلاق و کودکان کار زیر ذره بین دستگاه های نظارتی