مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 11:252023-10-22اجتماعي

وعده تکمیل آزادراه منجیل - رودبار؛ بهمن امسال!


در حالی که تاکنون بارها وعده تکمیل آزادراه منجیل - رودبار داده شده، به گفته مدیرعامل شرکت ساخت، این آزادراه قرار است بالاخره تا بهمن سال جاری تکمیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آزادراه منجیل - رودبار باقی مانده آزادراه قزوین - رشت است که به دلیل شرایط خاص خود با برخورداری از تونل ها و پل های زیاد، به زعم مسئولان یکی از پیچیده ترین و سخت ترین آزادراه های کشور به شمار می رود.

همچنین این آزادراه از کنار بافت شهری و بالای رودخانه عبور می کند و به همین دلیل کار در این محور بسیار سخت و دشوار است.

در عین حال، مردم شهرستان رودبار در پیک ترافیک دچار مشکلات فراوانی می شوند و اهالی برخی از روستاها تا رسیدن به شهر چندین ساعت در ترافیک می مانند و تکمیل هشت کیلومتر آزادراه منجیل - رودبار از این جهت هم حائز اهمیت است.

با وجود این، اردیبهشت ماه بود که خیرالله خادمی -مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور- ابراز امیدواری کرد که حداکثر تا آبان ماه 1402 این پروژه برای عبور مردم آماده شود و گفت: با احداث این آزادراه، از حجم بالای ترافیک آزادراه رشت به قزوین کاسته خواهد شد.

بیشتر بخوانید .

خادمی پیش از این اسفندماه سال گذشته، پنج پروژه اولویت دار را برای سال 1402 نام برد و سال جدید را سال شکوفایی آزادراه های کشور نامید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده تکمیل آزادراه منجیل - رودبار؛ بهمن امسال!

وعده تکمیل آزادراه منجیل - رودبار؛ بهمن امسال!