مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 18:152023-10-22اقتصادي

داستان بی عدالتی نسبت به جوانان گچسارانی از زبان رییس شورا


چرا باید جوان گچسارانی از شدت بیکاری برای زندگی به روستاها کوچ کنند ، ولی غیر بومی ها در پتروشیمی و نفت با حقوق بالا مشغول به کار هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران چهره آزاد در جلسه کمیته اشتغال این شهرستان اظهار کرد: هنوز سهم اداره کار از تبصره 18 به این شهرستان اعلام نشده است.

 وی بیان کرد: در حال حاضر فقط اداره کار گچساران 200 میلیارد ریال سهم مشاغل خانگی را دارد که در دو مرحله به ما اعلام شده است.

 رییس اداره کار گچساران تصریح کرد: این میزان اعتبار در دست اقدام است و تاکنون برای مرحله اول 270 نفر و در مرحله دوم نیز 200 نفر معرفی خواهند شد.

 خردمند رییس اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی گچساران نیز در این جلسه عنوان کرد: از تحصیلات تبصره 18 در دو حوزه صنایع دستی و گردشگری تاکنون 57 نفر را به صندوق کارآفرینی امید به صورت هر سری 10 نفر معرفی شده است.

 وی افزود: بانوانی که برای همسر آنها بیمه رد می شود به آنها اعلام شده که تسهیلات به این افراد تعلق نمی گیرد.

 رییس اداره میراث فرهنگی و گردشگری گچساران خاطرنشان کرد: در حوزه گردشگری دو پروژه اقتصادی مجتمع رفاهی تفریحی در خیرآباد با اعتبار 3میلیارد و 800 میلیون تومان و اردوگاه رفاهی گردشگری با اعتبار 1 میلیارد و 800 میلیون تومان اجرا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داستان بی عدالتی نسبت به جوانان گچسارانی از زبان رییس شورا

داستان بی عدالتی نسبت به جوانان گچسارانی از زبان رییس شورا