مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 09:052023-10-22بين الملل

آمریکا و بحران خرج جنگ ها


اگر بایدن به نقش خود در افزایش تنش ها در بحران غزه توجه بیشتری داشت، قطعا به این نتیجه می رسید این آمریکاست که جهان را به سمت فروپاشی سوق داده، - اگر بایدن به نقش خود در افزایش تنش ها در بحران غزه توجه بیشتری داشت، قطعا به این نتیجه می رسید این آمریکاست که جهان را به سمت فروپاشی سوق داده، موجب ایجاد جنگ های بزرگ شده، از ظالمان و تروریست ها دفاع می کند و با تجهیز رژیم صهیونیستی به سلاح های کشتار جمعی، زمینه را برای نسل کشی فلسطینیان فراهم می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ثمانه اکوان، کارشناس ارشد روابط بین الملل و تحیلگر سیاسی در یادداشتی در شماره امروز یکشنبه روزنامه وطن امروز آورده است: جو بایدن روز جمعه با حضور در دفتر بیضی، یکی از نادرترین سخنرانی های دوران ریاست جمهوری خود را بیان کرد.

او در شرایطی دفتر بیضی را برای سخنرانی اش درباره حمایت از رژیم صهیونیستی انتخاب کرد که معمولا رؤسای جمهوری آمریکا زمانی که با یک بحران بزرگ امنیتی و سیاسی روبه رو باشند، برای گفت وگوی مستقیم با مردم از این دفتر استفاده می کنند.

بایدن در این سخنرانی آمریکا را یک ملت لازم و ضروری برای حمایت از اسراییل دانست و در عین حال تلاش کرد 2 جنگ موجود در غزه و اوکراین را به یکدیگر پیوند دهد تا در نهایت بتواند بودجه مد نظر خود برای جنگ در اوکراین را با پوشش کم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا و بحران خرج جنگ ها

آمریکا و بحران خرج جنگ ها